hemma bra

Det är konstigt att vara i Sverige och att alla pratar svenska, men det underlättar :) Saker som är bättre här är tex vädret. Det är så skönt att kunna gå ut o vara snygg utan att svetten rinner på ryggen. Mina vänner är närmare vilken är bättre. Och det finns lakritsglass här. Men jag saknar redan shoppingen, sushibanden, vänligheten och såklart poolen. Men jag ångrar inte en sekund att jag åkte tillbaka till Sverige, det var liksom dags.

Kommer ha en jättebra svensk sommar och vet inte var jag hamnar i höst men Japan vore ju inte helt fel. Eller Nya Zeeland. Eller Rom. Eller kanske rent av att Södermalm räcker bra :) Det globa livet är här för att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0