ofrivilligt borta

Mitt internet har legat nere! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det blivit dåligt på bloggfronten men ett oväder drog in över Bangkok i tors eftermiddag och internet dog. Men nu så tror jag att det är fixat och ska funka igen!

Ett regn här i Bangkok kan inte jämföras med ett regn i Stockholm. När det regnar här då REGNAR det. Himlen öppnar sig och varje vattendroppe innehåller ca en liter vatten. Det piskar och slår vatten överallt och oftast åskar det så mycket att man tror att det kommer slå ned nära nära.

Jag ska på inköpsresa i helgen för shopen. Hoppas på att kunna hitta många godbitar. Jag är jätteglad at alla mina klänningar sålt så bra på queenpeach.com men jag ber också om ursäkt för att det är lite urplockat just nu. Men håll utkik för snart fylls det på med massor av nya varor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0