Queenpeach outfit party

image139

Detta var min outfit i lördags kväll innan jag skulle till skyskrapebaren. Men blogg.se har ju legat nere så jag har inte kunnat uppdatera.
Klänning - Dress well, liten butik nära MBK
Skor - köpta i en liten boutique i New York
Guldhalsband - Brilliant, affär vid Siam Square

Kortet är taget i trappan ut från min lägenhet. I bakgrunden kan man se en tavla på Thailands kung som alla älskar. På måndagar till exempel har alla i Thailand på sig gula tröjor för att hedra kungen som är född på en måndag :)

Lördag kvällen var superkul med mycket god mat och goda rosa drinkar. Vårt sällskap var de enda som inte ar asiater och det gillar jag, inget turisthak liksom. Ramlade inte över kanten och som tur var kom det heller inget störtregn som det sen gjorde på söndagkväll, för när det regnar här duggar det inte utan varje droppe är som en hink med vatten...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp vilka snygga klänningar!
Använd dom lite åt mig med;)'

Kenza

2008-04-02 @ 18:48:41
URL: http://kenzas.se
Postat av: queenpeach

Lovar.. och du vet att du kan kopa egna pa min sajt:)

2008-04-05 @ 11:36:15
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0