Queenpeach outfit

image148


Detta är min outfit idag. Jag har tyvärr inte hunnit ta något Dagens Outfit bild så ni får hålla till godo med denna. Till denna finfina klänning har jag vita tygskor. (Klänningen kan klickas hem här)

Har precis kommit hem från Koh Samet där jag tagit det lugnt, läst många böcker, solat på en sarong i den vita sanden och ätit mycket god thaimat. Nu är jag tillbaka i Bangkok igen och är inte överförtjust i att byta havsbris mot avgaser men man kan ju inte ha semester jämt. Har iallafall hunnit handla massor av fina klänningar till webshopen som ni kan se när som helst.

För att sammanfatt modet på Koh Samet så blir det mest trekants bikinis, tunna tunikor, flip flops, saronger och en och annan klänning.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättefin! Den vill ja ha! :)

2008-04-09 @ 18:10:05
URL: http://veronie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0