borttappad klänning

Jag har haft en väldigt lugn dag kan man säga. Promenad, lite godis och nya Elle i soffan, myket slösurfning och mycket läsk. Ska strax bege mig ut på Kungsholmen med killen för att hyra dvd och köpa skräpmat. Älskar såna här sunk dagar bara det inte blir för ofta! Tror jag ska köpa hamburgare för har varit sugen på det i dagar nu.. Hoppas även det finns någon bra film att se, har inte hyrt film på år och dar känns det som.

Har just insett någon uppjagande.. drömklänningen jag vann på ebay kanske är försvunnen :( Jag hade inte ändrat adressen på min ebay sida och klänningen skickades till min gamla adress på söder .. Kan bara hoppas att det skickas tillbaka till säljaren och hon får skicka den igen. Annars kommer mina tårar droppa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken söt webshop du har! :)

2008-08-23 @ 20:11:24
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Anna: åh tack :)

2008-08-24 @ 08:09:50
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0