saker jag gjort

Soliga söndagar är ändå helt ok. Idag, efter att jag jobbat lite med webshopen, så tog jag och killen en promenad till söder. Där kikade vi runt på Weekdays, Monki, HM och lite andra småäffärer, åt flurryglass och drack latte. Hitade födelsedagspresent till killen så nu slipper jag tänka på det mer.

Har just kommit hem och nu håller jag på tvättar innan jag ska möta upp en kompis för powerwalk. Börjar sjukt tidigt imorgon men ska ändå försöka vara uppe ett tag för såg att The Beach går på tv och den vill jag se. Ska väl försöka hitta på nån middag också men mat är tråkigt..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack, den är ifrån London ;)

2008-08-24 @ 18:15:57
URL: http://matiildaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0