time for bed

Har just kommit hem efter en superdag! Först bad på långholmen innan mörka moln drog in. De försvann på något konstigt sätt och sedan var det strålande sol igen. På em/kvällen träffade jag mina bästa tjejkompisar för vin och sushi i en park innan vi frös hem med en påse smågodis.

Är just ny grymt stel i nacke och rygg och skulle behöva en rejäl thaimassage. Gillar egentligen inte alls massage men när jag bodde i Thailand lärde jag mig uppskatta thaimassage. Jag tror jag gillar den bättre för de tar i mer och det kittlar inte på samma sätt som jag tycker vanlig massage gör.

Nu ska jag läsa lite i min bra bra bok Tusen Strålande Solar och sedan sova sova. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0