home


Nu har jag kommit hem till Bangkok igen. Efter båt, taxi, flyg ( Air Asia of course) och mer taxi är jag hemma och har just avslutat uppackning och tagit en lång varm dusch. Att bo i en sunkig bambuhydda i en vecka är min maxgräns måste jag säga. Men min julsemester har varit så skön. Stranden var nästan öde, vågorna i havet var stora, maten underbar, jag har sett den grymmaste sjärnhimlen någonsin och jag har läst ut 4 böcker. Imorgon kommer ni få se massor av bilder, det kan jag lova!

Nu ska jag svara på en himla massa mail, styra upp planerna för nyårsafton, läsa lite svenska tidningar som kommit som julklapp och bara njuta av att vara hema i en lägenhet med fyra vägger, riktig toalett och tak gjort av cement :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0