lördag


Lite dålig uppdatering jag vet, men det ju helg..

 Igår kväll var jag ute och åt middag med en kompis från England. Jag ville ha sushi och det ville inte han så fick nöja mig med mexikanskt men det var också supergott. Drack såklart lite frozen margaritas till och var väl hemma vid 12. Idag har jag legat vid denna pool på förmiddagen och läst ut min bok. Vid lunch kom min kille hem från Malaysia med lite presenter ;) Resten av dagen har jag spenderat i stan och jagat julklappar. Det är himla kul när man hittar något perfekt till personen men desto mindre kul när det ska köpas för köpandets skull..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig snygg för min kille ska ta mig på födeösedagsdrinkar i en skybar på våning 61 i en skyskrapa. Outfitbild utlovas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0