min drog


Det här är min nya drog! Yoghurt smoothie med banan från Blu-Fah café. Stället ligger precis vid mitt gym så jag slinker ofta förbi och tar en take away smoothie. Så även idag :)

Jag har just kommit hem efter träning, jobb och posten besök. Nu ska jag jobba lite i photoshop med bilder till webshopen, sedan till stan för att leta efter fler av mina populära örhängen och sist men inte minst möta upp min kille och några kompisar till honom för middag. Tror det kan bli rullbandssushi, hoppas hoppas!

Bangkok är varmt idag kan jag berätta! Inte ett moln och inte en vindpust. Imorgon bitti, tidigt tidigt åker jag på minisemester till strand o plamer. So good!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh det måste vara helt underbart i Thailand nu, är så glad över att jag ska dit om ett par veckor! :D

2008-12-03 @ 09:28:05
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: queenpeach

malin: kul!

2008-12-03 @ 10:54:50
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0