räddare


Detta är verkligen min räddning vissa nätter, öronpropparna! Och nej jag är inte 80 än men finns det nåt värre än att inte kunna sova? Det är nämligen aldrig tyst i Bangkok. Det är bilar som tutar, hundar skäller, några byggarbetare spikar, någon har tvn på maxvolym och någon älskar att slå i dörrar och då är dessa min räddade ängel. Inatt när min granne kände för att kolla på actionfilm vid 02 på sorrund system så hjäpte dessa och räddade min granne ifrån att bli utskälld.

Klockan är 06:15 här och jag är tyvärr dödstrött. Börjar jobba om en timme och jobbar fram till lunch. Sedan ska jag handla de sista julklapparna och köra dubbelpass på gymmet har jag tänkt. Jag jobbar bara två dagar till och sedan är det jullov här, ska bli skönt! Ledig till den 6/1 fast har ju en massa jobb med webshopen men det är ändå inte på samma sätt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Överväger du att skaffa en griffon (ja jag snokade hos Karin ;) ) så kolla in min blogg! :D

2008-12-11 @ 11:24:31
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Matilda: skulle väldigt gärna vilja ;)

2008-12-11 @ 11:33:11
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0