gran mania


Vilken färg ska man ha på granen i år då?
Så här såg det ut på affären Tops igår här i Bangkok, vid entrén. Jag är skeptisk till färgade granar över lag men skulle nog föredra en vit om jag inte fick en riktig...

Godmorgon förresten. Jag ska tydligen ha lektion idag iallafall men sen är det jullov i tre veckor, tjohooo!
Efter jobbet ska jag inhandla lite klänningar som det varit stor efterfrågan på och till posten. Sedan hoppas jag kunna chilla lite vid poolen i eftermiddag. Hade tänkt att träna men har grym träningsvärk så det får vänta tills imorgon.

Men det är fredag, det är jullov om några timmar och jag ska ha en fab helg, detta känns bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0