var är julen

GodMorgon!
Har just vaknat av solen som skiner in genom gardinen. Mycket bättre än att vakna av regn och rusk kan jag lova :) Jag ska snart äta lite frukost, sen till jobbet i några timmar, till posten med paket, till gymmet och sedan hem för att fixa med nya grejer till webshopen! Massor att göra helt enkelt!

Jag hade fått en himla massa beställningar under min weekend på Koh Samet så mycket att paketera och fixa med.

Det är verkligen noll julstämningen här.. att det är nån lysande gran här och var räknas inte riktigt. Ska fixa till det och ladda hem julmusik någon dag och kanske köpa lite mandariner och nötter eller nåt..Önskar att jag kunde åka hem och fira jul i Sverige men det är alldeles för dyrt och för lång restid för att vara där en vecka. Men hoppas alla ni andra hade en mysig andra advent igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0