Walt Disney was born


Här i Bangkok hör tydligen jul ihop med Disney, det är väl därför vi firar eller?! Var det inte Walt Disney som föddes 24/12 eller nåt? ;)

GodMorgon! Om 2 timmar sitter jag i taxin mot flygplatsen, ska bli skönt med semester på en strand.Storstad i all ära men det är skönt att slippa avgaserna ibland. Imorse hade jag o min kille miniulafton och öppnade lite paket och jag fick massor av fina saker. Nu ska jag packa min väska, svänga förbi posten med paket, måla mina tånaglar rosa och sen läsa svenska tidningar på planet, fick nämligen en hel bunt i julklapp hemifrån :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Hehe jag hoppas du skojjar...

2009-01-03 @ 04:11:57
URL: http://helenshabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0