segt

Det har verkligen regnat hela dagen. Jag har hunnit med att läsa en hel del, bakat äppel o kanel muffins, hängt mycket på ebay och ätit varm kycklingsallad.. Händelserik dag eller vad? Åh vad jag hoppas på bättre väder imorgon man kan ju inte ens gå på promenad!

Jag tror jag åker mot Stockholm igen på onsdag om det inte blir sommarvärme igen. Iallafall lättare att på saker att göra där när det regnar än här. Så trist att man är så väderberoende på sommaren i Sverige. När jag bodde i Asien visste man att till 98% var det sol o blå himmel varje dag och så kunde man planera utifrån det, mycket bättre!

Nu ska jag kolla om det finns nån skräptv att se.

Kommentarer
Postat av: emma

själv åker man ju till italien i morgon 8/7 =)

2008-07-07 @ 21:08:59
URL: http://channeel.blogg.se/
Postat av: queenpeach

emma: åh vad avundsjuk jag blir!

2008-07-07 @ 21:10:14
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0