usch vad grått

Blä vilken trist o grå dag! Igår kväll var jag på tjejmiddag hos en kompis och fick underbar melonsallad med fetaost. rabarberpaj och vitt vin. Satt och pratade strunt mellan 19-24 sedan traskade jag hem. Idag hade jag hoppats på sol så man kunde bada men ack nej så istället blir det till att följa med en kompis och shoppa klänning till bröllop! Man har ju inte jobbat som personal shopper i London och Bangkok för intet :D

Borde nu hoppa in i duschen men är så sjukt seg.. Ikvälll vid 18 ska jag förresten på nytt step pass, ska bli kul då det kommer vara två ledare som kör parallellt.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sara

jätte fina kläder var det:) mmm vilket skit väder:( man vill ju bada åå så på helgerna:)

2008-07-06 @ 12:12:21
URL: http://sazze.blogg.se/
Postat av: karro

ha en bra dag :D

kram

2008-07-06 @ 13:43:19
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0