fullspäckad dag

Nu ska jag stupa i säng! Jag är trött som en stock! Direkt efter jobbet blev jag meddragen på vårruset då en kollega blivit sjuk. Ut till universitetet, springa runt banan som var 5 km bland 15000 andra och sen en lyxig picknick i solnedgången. Höjdpunkten var den mörka chokladen med hallon, vädret och Peter Siepens mage. Han var konferencier, berättade att han är 45(!!) år och lever mycket hälsosamt.. jag tror honom!

Imorgon ska jag upp extra tidigt för speciell dag på jobbet och alla ska vara där tidigt till sent.. Sen antagligen hem till en kompis för grillning och så ska jag försöka hinna slinga håret. Det är synd att dygnet bara har 24 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0