godnatt fotboll



Ja det blev visst inte mer fotboll än så. Jag är inte intreeserad och kollade inte på matchen men för mig känns det som mycket väsen för ingenting. Det sätts upp storbildtv överallt, det ska säljas speciella chips, mössor, paraplyer.. you name it. Och allt detta för en vinst och två förluster. Och det var väl, för ig iallafall, inte oväntat.
Jag bodde i London när det blev klart att England inte kvalat in till EM men det gjorde Sverige men var det bättre? Hade det spelat nån roll om vi inte varit med när vi ändå inte gjorde mycket bra.
Ja, vad vet jag. Jag vet bara att att jag tycker det var onödigt att Sverige åkte till Österrike och att nästan alla andra spelarna ser yngre och fräschare ut än Larsson, Ljungberg, Allbäck och resten.

Bild: Aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0