midsummer eve



Glad Midsommar!!
Solen skiner, det är midsommarafton och årets ljusaste natt, underbart!
Har just fixat picknick mat och nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan välja klänning.  Kommer bli fest på Djurgården från klockan 14 och framåt med sillunch, kubb, mingel, grillning och en massa skoj hoppas jag. Nu gäller det bara att bestämma sig, maxiklänning eller rosa/svart kort klänning.. och måste ju hinna måla naglar också oj oj.
Hade en smärre katastrof igår när jag och en kompis skulle fixa slingor i mitt hår och det blev fläckigt.. men en färg och ännu ett slingpaket senare är det nu helt ok men nästa gång blir det frisör, thats for sure.
Bilder kommer sen!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0