potatisgalen

Har just varit ute och gått powerwalk på en timme och nu är det snart dags för läsning i sängen. Är trött som vanligt känns det som men snart är man ju ledig i 3 dagar. Skansen var mysigt och vi missade allt regn vilket var bra då jag varken hade paraply eller regnjacka.

Imorgon blir det jobb 8-17 igen men på torsdag jobbar man tydligen bara halvdag vilket tackas och tas emot. Sen är det midsommar vilket kommer firas i Stockholm och jag hoppas på strålande sol, som alla andra! Frågan är ju vad man ska ha på sig den dagen.. ja det får nog vädret avgöra.

Blev potatismiddag idag, jag älskar färskpotatis och kan äta bara potatis så här års. Idag blev det potatis, olika salladsblad och tomater. Så gott och jag har nu ont i magen pga potatisfrossa.

Nej, nu ska ta bort mitt nagellack och sedan läsa "Boven i mitt drama kallas kärlek" i sängen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0