shorts brist



GodMorgon! Jag är knappt vaken men försöker bli, trött, trött, trött. Har inte sovit jättebra pga att det aldrig blir mörkt känns det som, alltid lite ljus som sipprar in, måste börja använda min sovögonmask tror jag.

Idag känner jag att jag saknar shorts! Jag skulle vilja ha shorts, gladiatorsandal och nån casual skjorta men tyvärr är mitt shortutbud begränsat. Ni som läser denna blogg regelbunden vet ju att jag har en hel garderob full av klänningar men shorts har jag typ bara 2 par och bara ett par som sitter ok. Jag tror mitt mission för helgen är att hitta ett par shorts som sitter perfekt och som kan bäras till allt. Något förslag var jag ska leta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0