trött

Jag är helt slut, skulle vilja gå och lägga mig nu men ska hålla ut lite till. Efter en väldigt sen utgång i fredags och fest på landet igår känner jag mig sliten. Har just kommit hem efter en lång bussresa och nu är det väl dags för middag.

Gårdagen var iallafall hur mysig som helst med grillning, underbar färskpotatis, cider, mycket skratt och det var så kul att träffas igen. Vi har ju bara umgåtts i Thailand annars så kul att ses i Sverige också!

Nej nu blir det lite mat, sedan massor av naturgodis och Sex and The City, måste ju ladda inför filmen!

Kommentarer
Postat av: Natha

hej :) var inne på din hemsida och fastnade för den beiga hängselkjolen, undrar bara om den kommer in i lager igen? :)

2008-06-16 @ 02:14:22
URL: http://nostawen.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Natha: Har vi tur finns den i lager i slutet av veckan men bara en endaste en tyvärr ;)

2008-06-16 @ 17:58:57
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0