prinsessklänning


image109

Jag köpte den här klänningen för några dagar sedan, och jag önskar att jag kunde ha den på mig jämt. Tyvärr kan man inte det men prinsessklänningen är perfekt för bröllop i sommar, midsommarfest eller bara sena sommarpartyn. Den kommer under dagarna även finnas i min webshop för den som är sugen på att köpa en likadan. Bara att klicka här.

Har fått höra att det är stor efterfrågan på bikinis till shopen så imorgon ska jag bege mig ut och leta snygga bikinis. Har även slarvat med streetstylen men lovar att bättra mig. Bangkok är just nu en kokande stad på ca 36 grader så jag är glad att jag har pool där jag bor. Nu när jag inte har nåt gym att gå till får simning bli min träning, tillsammans med de mil jag går i alla enorma varuhus :)

Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

sv: denna klänning va ur söt :)

2008-07-06 @ 15:47:57
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0