Shop til you drop

Shopping är jobbigare än man kan tro. Idag har jag spenderat ett X antal timmar med att gå runt i ett shoppingcenter på 7 våningar för att hitta fina kläder till shoppen. Och det var svettigt ska jag säga och nu värker fötterna. Jag hIttade riktiga godbitar ska jag säga som finns upp här senare idag. Det finns så mycket snyggt och jag vet inte riktigt var jag ska begränsa mig. Ska jag sälja skor, smycken, underkläder också eller bara koncentrera mig på kläder? Det är mycket svårt att för mig som är en skofantast att motivera varför jag INTE skulle köpa in alla dessa underbara skapelser som finns i denna stad. Nu, kvällsdopp i poolen och kanske en Chang på kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0