skyskrapor o fest

Tillbaka fran spa dag! Har tyvarr inte laddat min kamera sa kan inte ta bilder men det blev fransk manikyr pa fingrar och pa tarna blev det guldigt for att matcha mina klanning ikvall. Det var helt underbart att bli omhandertagen och nu kanns mitt ansikte superrent och lent och jag kanner mig sa frasch.

Ska strax hoppa in i duschen och gora mig redo for kvallen. Forst blir det vegetarisk mat pa restaurang och sen blir det drinkar pa en bar pa toppen av en skyskrapa. Det ar tva andra grejer som ar bra med Bangkok, alla hoga hus och en skyline som ar underbar pa natten. Och det blir ju aldrig for kallt att sitta ute, snarare for varmt. Fast ibland ar det laskigt att festa pa en takterass pa 70e vaningen, far tvangstankar om att man skulle ramla over kanten liksom :)

Nej dags att piffa till sig, jag ar hungrig redan nu men ska forsoka sta ut 2 timmar till! Vad gor ni ikvall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0