Beckhams nya skor



Kolla in Victoria Beckhams skor.. lite väl extremt även för mig tror jag, men utan platån hade de varit supersnygga! Så här såg hon iallafall ut igår när hon var på väg till lunchställe Pink Tacos i LA med lilla Cruz. Perfekt matachad med rosa skor och en rosa Hermes Birkin väska, vill ha!
Victoria var på restaurangen för ett möte med teamet av Ugly Betty, där hon ska göra ett inhopp till. Alla i teamet fick presenter i from av Beckhams parfymer och de sa efteråt att Victoria är den mest charmiga och trevliga kändisen som någonsin varit med i Ugly Betty..
Men att hon åt någonting på en taco restaurang tror jag inte ett dugg på ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj, höga och stark färg! Vågat =)

2008-05-29 @ 08:22:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: m

så himla snygga!!!

2008-05-29 @ 13:05:43
Postat av: Emilia

Ganska koolish ändå. Jag tror inte att jag har sett en enda bild på henne någonsin med ett par sneakers på.

2008-05-29 @ 19:47:19
Postat av: queenpeach

Sanna: Eller hur?

m: ja iallafall färgen:)

Emilia: hon är cool!

2008-05-29 @ 20:18:15
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0