dagen försvann

Helt plötsligt är klockan 22 och dagen bara försvann. Jobbet gick bra och det var en soft dag. Sedan gick jag hem, postade lite queenpeach paket på vägen och kom hem till killen som lovade middag inom kort. Fick bli en powerwalk innan maten och sedan fick jag pasta med spicy tonfisk och broccoli :D

Nu har jag precis kommit hem från powerwalk nummer 2, ska förbereda lite inför jobb imorgon och sen blir det nog ingefärsté i soffan. Älskar det, speciellt med mycket citron i!

Förövrigt så var det enda jag störde mig på idag folk som åker buss med stora hundar. Först blir hela jag och mina svarta leggings piskade av en stor, långhårig hund när de inte kommer förbi en barnvagn. När jag sedan ska gå av ska en till person gå av, som bär en halvstor hund. (Varför undrar jag då hunden måste vara kapabel att gå själv) Iallafall kommer hunden emot mig, tar ut sina klor och givetvis rivs på min skinnjacka. Jag gillar djurfria fordon!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) jo, det är ett vackert språk om du frågar mig :)

2008-05-19 @ 23:55:46
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0