frukost favorit

image206

Detta är mitt absoluta favoritbröd. Wasa havre. Jag äter det varje frukost och även ibland till lunch och middag. Lite hårdare och krispigare än andra bröd och supergott med kalkon och avocado.

Min frukost denna morgon blir:
2 Wasa havre med kalkon.
1 tallrik fil med ett tärnat äpple i och massor av kanel.
1 latte.

Frukost måste vara det bästa målet under hela dagen, för att inte tala om frukost buffé på hotell :) Den bästa hotellfrukosten jag varit med om var på ett ställe i Bangkok där det verkligen fanns allt; från frukt, till pannkakor, till chokladmunkar och till och med pad thai. Det enda som saknades var fil men det kan ju vara lite svårt att hålla fräscht från Sverige till Asien kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0