hiss o diss lista v.20

Jag har bestämt mig för ett nytt inslag här i bloggen, varje söndag kommer Queenpeach att hissa och dissa händelser under den gångna veckan med start idag.

Queenpeach hissar

  • Sex and the City premiären med glamour tema i London. Sarah Jessica Parker var snyggare än någonsin, de engelska stjärnorna klädde för en gång skull upp sig och för första gången på länge ångrar jag att jag inte bor kvar i London.
  • Scarlett Johanssons debutskiva där hon tolkar Tom Waits låtar. Lyssna, genialiskt!
  • Kristian Luuk och Carina Berg har förlovat sig. I en kändisvärld där det verkar som pr är viktigare än kärlek så är jag glad för detta. De känns som ett par på riktigt och jag tror de är allvarligt kära. Och kärlek ska hyllas därför hissar Queenpeach detta!

Queenpeach dissar

  • Vädret såklart. Det är inte ok med 5 grader, snö och regn i maj.
  • Läget i Burma och Kina. Hemskt, fruktansvärt och ofattbara siffror av döda och saknade.
  • EMD - sämre pojkband får man leta efter, de är inte ens snygga.

Kommentarer
Postat av: Julia

Detta har inte något med inlägget att göra, men jag hittade just din sida och blev förälskad (hopplöst förälskad!) i en av klänningarna...som var slutsåld! Det jag vill veta är om det kommer in fler eller om den är slut för gott? (hoppas att den INTE är det)

2008-05-18 @ 20:47:04
Postat av: queenpeach

Julia: beror på vilken klänning det är, maila mig på [email protected] :)

2008-05-19 @ 08:15:35
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0