hylla smink

image204

Jag älskar Make Up Stores ögonskuggor! På vardagarna sminkar jag mig inte så mycket, bara mascara o lite solpuder men ska jag ut en helg vill jag gärna använda lite mer. Det bli oftast sot makeup med mörka skuggor, svart eyeliner, mycket mascara, lite rouge/solpuder och neutralt lipgloss. Har svårt för fundation och puder så använder aldrig det.

Ikväll använder jag Muffin, Pollution och Crow från Make Up Store på ögonen. Muffin under ögonbrynet för ljus effekt, Pollution sotigt omkring hela ögat och Crow för lite glitter över ögonlocket. Använder även deras rouge i färgen Seashell som är fab!

Min favorit mascara är L éxtreme från Lancome, kör även flytande eyeliner från Lancome och lipgloss är såklart Juciy Tube från samma märke :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Världens bästa mascara är Lash Queen från Helena Rubenstine!!

2008-05-03 @ 20:11:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: queenpeach

Sarah: har inte testat den men kanske borde :)

2008-05-03 @ 20:12:56
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0