Indiska grejer

image209 image210

Jag har jättesvårt för att hitta kläder som sitter bra på Indiska. Jag vet inte om det är modellerna som inte är gjorda för min kropp eller om det bara är konstiga storlekar. Men däremot har Indiska massor av snygga inredningsgrejer som jag köper titt som tätt.

Dessa två saker ska jag absolut köpa nästa gång jag går förbi en affär.
Somrig mugg för 39,50:-
Vattenkanna för 129:-

Vattenkannan är ju helt underbar och hade jag haft en balkong eller uteplats hade jag haft den där redan. Men nu har jag ju en lägenhet i innerstan och bara en innergård som alla i huset använder. Men jag skulle lätt kunna ha den där kannan inomhus bara för att den är så snygg, typ i bokhyllan eller plantera nån blomma i den eller så. Och så tror jag att jag skulle bli mycket duktigare på att sköta mina växter om jag hade den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0