inpackning

image219

Sedan jag flyttade hem från Thailand så är mitt hår ingen höjdare. Det har blekts jättemycket av solen och havet i Asien och nu börjar det uppstå en mörk skarv. Jag vet inte om jag ska låta det vara och att det får jämnas ut bäst det vill eller om jag ska göra slingor. Oftast när jag gör slingor tycker jag att frisören gör för blonda, nästan vitt och jag gillar bättre när det är guldigt. Men sedan är det ju så dyrt också. När jag bodde i London brukade en kompis till mig, som är frisör, fixa mitt hår och nu har jag blivit alldeles för snål för att betala över 1000 kr för lite färg och toppning.

Men mot det slitna topparna har jag använt en hel del av Loreals Elvital nurti-gloss inpackning och den är riktigt bra för det priset. Brukar ibland ha i den om nätterna och hela håret får en annan lyster dagen efter. Väl värt att prova och så ser den så snygg ut i badrummet också :)

Kommentarer
Postat av: Shoppingtrollet

Är ute efter prisvärd inpackning och denna från Loreal verkar ju lovade. :) Har hört mkt bra om den, så den skall allt inhandlas!

2008-05-06 @ 01:28:36
URL: http://shoppingtrollet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0