knas blogg

Jag kan inte infoga bilder i min blogg?! Måste vara nåt med blogg.se som är knas. Snart är det dags för en powerwalk och sen en lugn kväll i soffan med té och kärlekskex. (Ni vet såna där kex som kommer i bokstäver och så kan man skriva små söta meddelanden. Så gulliga och så goda)

Har just ätit en middag bestående av risgrynsgröt och mackor med messmör. Jag håller på äter det som jag saknat mest när jag bodde i Asien så blir mycket svenskt nu och i många konstiga kombinationer :) Har inte ätit potatismos än som jag saknat i månader men nån dag ska jag göra eget mos med massor av svartpeppar och ketchup.

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja, jo ... lite tråkigt kan det bli .. men det positiva är att det är billigt och perfekt för studerande, det tråkig är ju som sagt att man aldrig får någonting unikt, men tycker oxå att gina kunde haft större butiker med mer kläder för det går så pass bra för dem ..

2008-05-05 @ 20:20:21
URL: http://ang3l.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0