många ideer

Kan det bli mer grått än vad Stockholm är idag? Idag är en sån här dag då man bara vill ligga i sängen, äta godis, dricka te och ha slapparkläder hela dagen.

Gårdagen var iallafall urkul men fick skippa klänningen till förmån för svarta Acne jeans, höga blåa klackar och en vit volangtopp. Blev kvar ganska sent och sen sov jag hemma hos min kille, så dålig uppdatering jag vet. Affären som det var invigningen för var jättefin och jag blir så sugen på att öppna queenpeach så. Men jag vet ju att det krävs så mycket mer arbete då, ingen semester inom snar framtid, dyra lokalkostnader och mer leverantörer. Men om jag skulle komma över ett stort kapital som vara väntar på mig så kanske ;)

Idag blir det webshopsjobb, sätta mig in i ekonomidelen med att ha eget företag, kolla in en kompis nya lägenhet och en massa SATC ikväll skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0