mer om mig

Jag fick den här listan mailad till mig av en läsare som ville att jag skulle fylla i den, så här är resultatet!

Någonting jag tycker om med mig själv:
Ambitös, social och glad.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag alltid är sen till allting.
Detta är jag rädd för: råttor
Tre saker jag vill ha varje dag: sömn, sms och mat.
Tre saker jag absolut inte kan göra: sy, prata japanska och gå ned i spagat.
Detta tycker jag om att göra: träna, resa och äta sushi.
Detta vill jag göra just nu: äta choklad, sova och få iväg min nya beställning.
Bästa känslan: maj i stockholm, efter ett pumppass och hitta den perfekta klänningen.
Värsta känslan: vilsen.
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är: rolig, snygg, stilmedveten och ärlig.
Är jag kär just nu?: ja
Jag vill gifta mig: spelar inte jättestor roll.
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Besöka Tokyo, sy en egen klänning och köpa en cab.
Min käraste ägodel: datorn kanske.
Något jag vill ha i present: En mac air och en lägenhet.
Favoritkläder: Klänningar såklart!
Favoritdjur: gillar inte djur, jo små små hundar.
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Håkan hellström.
Då grät jag senast: Igår när jag kollade på American Idol.
Stjärntecken: skytt
En bok jag gillar: Million Little Pieces.
En film jag gillar: Babel.
TV-program jag gillar: Sex and the City, DH.
Favoritdoft: Marc Jacobs - Daisy
Detta äter jag gärna: fil, avocado och Ben o Jerry glass.
Dricker helst: mineral vatten.
Favoritgodis: salt
Hit vill jag gärna åka på semester: Tokyo och Nya Zeeland.
Färgen på mina ögon: Blå.
Min längd: 1,69.
Så här bor jag: I innerstan i en 1,5:a.
Det här tänder mig: stil.
Det här gör mig avtänd: äckliga tänder.
Favoritfärg: rosa
Den bästa present jag "fått": lap top.
Senast köpta skiva: köper inte skivor men laddade hem Lykke Li för några dagar sen.
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: armarna.
Udda förmåga/egenskap: jag kan hitta en klänning till vem som helst:)
Om jag vore ett djur skulle jag vara: apa


Kommentarer
Postat av: Duvan

Den snor jag av dig:)

2008-05-06 @ 22:13:43
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Duvan

Kan hitta en klänning till vem som helst? Hmm, jag är 155 cm, hurdan klänning passar mig bäst?

2008-05-06 @ 22:26:00
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Rebecka

Är det? Trodde det skulle vara mördande för mage och tarm etc, med tanke på hur surt det är! Men vad vet jag? :) Gott är det ju i alla händelser, både i mineralvatten och muffins och på lax. Och för sig självt. ;)

2008-05-06 @ 23:35:41
URL: http://hagalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0