Nya Zeeland

image217

Ända sedan jag bodde i London har jag drömt om att åka till Nya Zeeland. Jag jobbade med en tjej i Lonodn som kom från NZ och efter vad hon har berättat låter det helt underbart. Skidor på ena sidan och sol och strand på andra. Hon bodde i Auckland som är den största staden och de har det mest perfekta klimatet jag hört om. Det blir aldrig kallare än 15 grader och inte varmare än 30. Det betyder att det aldrig är något annat klimat än vad Sverige har maj-september, sjukt bra. Aldrig snö ich drivis utan bara vår, sommar, smöhöst och sommar igen :)

Min kompis är kvar i London till slutet av sommaren så jag ska försöka få henne att komma över till Stockholm innan hon åker hem till andra sidan jorden och sedan ska jag försöka åka och hälsa på henne där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0