tidningsfrossa



Nu ska jag strax krypa ned i min sköna, rosa/lila säng och läsa massor av tidningar. Jag har fått en hel påse tidningar av en kompis och eftersom jag inte läst svenska tidingar på länge känns allt som nytt och lite som en mini julafton! Massor av Elle, Damernas Värld, Glamour, Cosmopolitan, Amelia och även några engelska.

Imorgon är en lång lång dag på jobbet med jobb 8-18 så blir nog dåligt med bloggandet men lovar att ta igen det på torsdag. Ser att det ska bli sommar imorgon med, very nice!

Förresten älskar jag att det frtfarande är ljust i Sverige klockan 22:30, jag har saknat det!

Kommentarer
Postat av: blondie

mysigt me tidnngaar

2008-05-27 @ 23:21:02
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0