Kändisspotting Björn G


Titta vem som satt i samma park som jag idag, Björn Gustavsson. Kände såklart inte igen honom men tyckte jag träffat honom förrut så antog att vi pluggat tillsammans eller nåt. Men sedan gick det upp ett ljus för mig när ett barn kom fram och frågade efter autograf. Då jag inte ville känna mig som en stalker så tog jag foton lite diskret, därav kavlitén. Söt som socker var han iallafall.



Såg ut som han och hans två polare höll på jobba för de hade dator i knät och en himla massa papper. Sen lämnade han parken för att gå till nån uteservering och jag gick hem för att få lite mat ;) Så nu har jag gjort en rejäl kändisspotting på Kungsholmen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: det låter kanon det! kram

2008-05-26 @ 07:37:13
URL: http://bellablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0