äntligen gym



Hej alla underbara! Jag vet att min bloggning inte varit som den borde under helgen men det är så mycket att göra på helgerna att tiden inte räcker till!

Idag har jag äntligen gått med i ett gym. True Fitness fick det bli, Thailands största gym till ytan :) Jag har, efter 4 olika prisförslag, skrivit på papper och nu ska här tränas! På 4 våningar med maskiner, powerplates, yogavåning, spa, 5 olika salar för klasser, hot yoga, någon ny form av wave träning, eget café, fluffiga handdukar, lyxiga omklädesrum, ångbastu, vanlig bastu och spinningstudio ska jag bli en bättre person.

Efter gymbesöket blev det lite starbucks och sedan en taxiresa till Chinatown och Little India. Jag åt den godaste indiska maten jag ätit på mycket länge och kvällen avslutades med bio, Elegy med Penolope Cruz. Fin och tänkvärd film! Nu är klockan 22:00 så tror det blir sängen nu och en bra bok. Börjar jobba väldigt tidigt imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, jag har bara läst 1 och en del av 2 ännu, men ska läsa alla 3, tycker dem är så spännande och speciella på något vis ;)



Kram på dig! :)

2008-11-09 @ 16:49:10
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: Angelica's plaza

Ååå i love Bangkok, har haft den underbarste tiden i mitt liv där nere =)

Vad gör du i Thaland? Är det semester eller nått annat? :)

2008-11-09 @ 18:18:44
URL: http://eunices.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Emma: eller hur!

Angelica: jobbar med min webshop o bor här :)

2008-11-10 @ 01:17:48
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0