fullspäckad dag


Sorry för dålig uppdatering igår men var verkligen inte hemma någonting! Direkt efter jobbet så blev det posten och sen en himla massa shopping på Siam Paragon + nya grejer till webshopen och lite julklappar som ska skickas hem. Sedan blev jag så trött i fötterna att jag fick vila på Starbucks i nån timme med en bra bok. När jag sedan tillslut var på väg hem så ringde min kille och ville äta middag så då blev det pasta och öl och kom väl inte hem förrän vid 22..

Idag är det lördag och jag har just blivit väckt av dessa byggjobbare. Idag är det jag som kollar om det finns nån lägenhet ledig med fönster åt andra hållet! Planerna resten av dagen är inte många, lite poolhäng, lägga upp nya saker i shopen och kanske skybar ikväll, vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0