i like eggs


GodMorgon!
Underbar fredag morgon och utanför skiner solen. Gissar på at det är runt 29 grader ute och om några timmar ligger det på 35. Jag börjar jobba om en timme ungefär så ska snart ta en motorcykeltaxi till stora vägen och sedan en liten promenad.
Har just ätit ägg till frukost. Äter det inte speciallt ofta men det är galet gott har jag kommit fram det. Hårdkokt ägg med kaviar eller salt ska det vara. (Finns det något värre än när ägg är löskokta och gulan bara rinner ur som om det vore rått?!)

Igår kväll var jag på tjejmiddag med en massa nadra svenska tjejer här i Bkk. Vi fick jättegod mat och vin och en undrbar cheesecake till efterrätt.

Planerna för dagen är inte så många men efter jobbet måste jag verkligen ta tag i gymfrågan. Det enda som är jobbigt med det är att de inte har några fasta prislistor i detta land. Det ska förhandlas om pris som så mycket annat och man kan inte få veta ett pris innan man gjort en halvtimmes rundvandring i gymmet med en säljperson.. Sedan föreslår de ett jättehögt pris, så ska man se tveksam ut, så ska de sänka lite och så där ska man hålla på. Och råkar man ge ut sitt telefonnummer utan att ha bestämt sig kommer de att ringa varenda dag tills man ber dem att dra nåntans.. Därför är detta med att välja gym lite mer jobbigt här ;)

Kommentarer
Postat av: Meela

Ååå jag vill oxå ha 29 grader - just nu faller regnet ner som en öppen dusch :/ Hoppas du hittar ett gym som ligger i någorlunda priser

2008-11-07 @ 10:25:40
URL: http://mysnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0