Min måndag


Outfit för dagen:
Randig kjol - Queenpeach.com
Svart linne - H&M
Svarta ballerinas - köpta i Malaysia
Svart skinnväska - secondhand
Solglasögon - köpta i Bkk


Efter jobbet tog jag en tur till Siam Paragon för att fixa med lite personlig shopping. Där var juldekorationerna redan på plats. Surreal but nice :)


Fick bli en glass på Iberry, Thailands svar på Häägendaaz. Åt äppelsorbet och italiensk kaffeglass. Gotti.


Och så en liten tur till Central World för att se om Zara fått in fler bastoppar, men icke sa nicke. Sedan blev det skytrain hem och nu ska jag förbereda jobb för imorgon.T jingeling!

Kommentarer
Postat av: amanda

himla härligt att vara i thailand! jag ska också dit snart. eller snart och snart, i december :)

2008-11-03 @ 16:44:03
URL: http://sagaamanda.blogg.se/
Postat av: Meela

Härliga bilder, gillar spegelen skarpt mycket!

2008-11-03 @ 17:58:30
URL: http://mysnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0