morgon

GodMorgon!
Här är klockan 8:00 och jag har just ätit frukost, yoghurt, minibana och grönt té. Jag ska alldeles strax iväg till jobbet och efter jobbet ska jag besöka ett ställe som ska vara väldigt bra på vistkort.

Solen skiner, det verkar vindstilla och det ser ut att bli en bra dag helt enkelt! Torsdagar är bra dagar men jag har kommit på mig själv med att inte alls längta till helg på samma sätt här i Bangkok som jag gjorde i Sverige. Det kan bero på fler saker men det är skönt att hela tiden slippa tänka, "snart är det fredag, snart är det fredag.." Den främsta anledningen är väl att jag styr mycket mer över min egen arbetstid här, jobbet är roligare och en stor del av mitt jobb går ut på att shoppa. Sedan blir ju allt lättare när solen skiner och man alltid kan ha sommarkläder :)

Dags att fösöka föna till en frisyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0