morning


GodMorgon!
Mitt internet har legat nere i ett dygn sådär av dålig bloggning. Idag är det lördag och jag ska ha en riktig mysdag. Har just kommit in efter nån timme ute vid poolen. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen in till Siam Square och kolla runt lite + testa en spicy ice cream store. Kan bli intressant.

Igår var en hel shoppingdag för webshopen och på kvällen käkade jag och min kille japanskt och kollade på Wall-E. Vilken jättesöt film det var! Han påminner om ET och är ju söt som socker fast han är en skrotrobot.

Lovar massor av bilder och fler inlägg här senare idag!!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan kul att hitta hit. Jösses halloween är verkligen mycket mycket mer i övriga världen än i Sverige :)

2008-11-02 @ 01:10:09
URL: http://majamyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0