kaffedag


Idag har det varit en sån här riktig kaffedag på jobbet. Har druckit kaffe som andra dricker vatten.. mest för att jag är sugen, det är kallt, det doftar underbart och jag har varit lite smått uttråkad. Jag har fått ont i halsen..igen.. hur det nu är möjligt och huvudet känns som bomull så försökte må bättre genom kaffe men nu mår jag mest illa.

Jag ska strax ta bussen från jobbet och möta upp mina föräldrar någonstans på Kungsholmen för middag. Efter det ska jag bara hem och vira in mig i en filt, kolla på Idol, dricka té och vila mig. Jag ska inte bli sjuk till helgen!

Imorgon är det fredag och det ska bli så skönt. Jag ska inte på en enda fest i helgen utan bara vara, träffa kompisar, träna och förbereda mig inför flytten. Det kommer bli kanon.

Kommentarer
Postat av: Eva

jättefin blogg, men varför berättar du för mig att du har svårt för katter, när jag är som mest ledsen?

2008-10-05 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0