min goda mat


Jag har just bjudit min kompis på en superb middag om jag får säga det själv :) Supergod kycklinggryta med oliver och broccoli och fullkornsbulgur. Och det bästa av allt är att det blev två portioner över till mina matlådor :)

Jag är nu så himla trött att jag ser i kors men det stoppar inte mig från att fastna här framför datorn. Jag har haft en jättebra dag men fick nästan en stresskollaps när jag kom på hur mycket jag har att göra innan jag flyttar långt bort nästa söndag. Men med lite andningsövningar slår mitt hjäta lite mer normalt igen.

Jag har nu lagt ut en hel del av mina grejer på Tradera, så kolla gärna in och lägg ett bud :D

Kommentarer
Postat av: Noomie

tack så mycket, det ska jag göra :)

2008-10-07 @ 22:19:27
URL: http://noomies.blogg.se/
Postat av: Märta

ja visst är det bra!!åh, ska kolla in det!

2008-10-07 @ 22:31:57
URL: http://stiiletto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0