svamphelg

GodMorgon!
Det är redan onsdag och det känns utomordentligt skönt måste jag säga. Jag längtar massor till helgen då jag ska till landet och bara varva ned, äta svamp, dricka té med vänner och läsa böcker.

Idag är det bara 6 arbetsdagar kvar för mig och 11 hela dagar innan jag flyttar till Bangkok. Är så peppad att jag snart går sönder. Det kommer bli så bra, min webshop kommer bli den bästa någonsin och ni kommer älska den ;)

Idag jobbar jag till 17 och sedan ska jag träffa en kompis för fika och hej då kram. Det värsta med att flytta från Sverige som jag gör då och då är att lämna alla fina vänner...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! vilken trevlig blogg. Jag hade gärna varit med och tävlat om klänningen, men den är alldeles för stor, jag drar en 34:a. Hoppas det kommer en tävling på nått i den storleken. Ha en skön dag.

2008-10-08 @ 08:13:48
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Johanna: det gör det :)

2008-10-08 @ 10:03:12
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0