yellow monday


Det känns lite konstigt att jag jobbade fram till lunch idag och nu när jag kommit hem har Sverige inte ens vaknat...

Idag är det måndag vlket betyder gula tröjor på här i Thailand. Måndag är kungens dag och måndagens färg är gul så därför bär alla thaländare gula tröjor med kungens emblem, för att hedra honom. Det är roligt när man är på skytrain eller på väg till jobbet på en måndag för det enda man ser är verkligen gult, gult, gult.

Min första dag på jobbet gick bra efter att jag bedövat mitt öra med värktabletter. Nu ska jag vila resten av dagen och lägga upp fler fina klänningar i webshopen och hoppas antibiotikan gör underverk!

Kommentarer
Postat av: annie

roligt med traditioner. Får jag fråga vad du jobbar med? :)

2008-11-15 @ 23:00:09
URL: http://annelieberg.blogg.se/
Postat av: Alina

Nice blogg hördu!! :)

2008-11-15 @ 23:07:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0