fin walk

Har just varit ute på en mysig höstpromenad, tyvärr gick solen i moln men det var fint ändå. Promenerade till söder, upp vid Slussen, längs Fjällgatan, till VItabergsparken och sedan en fika på Katarina Bangata. Helt perfekt eftermiddag.

Har även handlat hem grejer så jag kan bjuda min kopis på min bästa köttfärssås ikväll för är det nåt jag kan laga så är det köttfärssås och spaghetti. Hemligheten är chili och creme fraiche ;) Vi har bestämt att vi ska kolla lite på Sex and the City efter middagen, var alldeles för länge sedan man såg de första avsnitten. Och kanks ekan man få lite naturgodis till det.. imorgon är det måndag och då kör nyttiga veckan igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0