flytt, sol och nerver

GodMorgon!
Hann inte med så mycket bloggning igår efter jag kom hem från landet. Kvällen spenderades mest i soffan med min kille då han idag flyttar tillbaka till Bangkok igen, inte runt hörnet kan man säga. Han åkte till Arlanda för någon timme sedan och jag är så avundsjuk! Och kommer sakna!

Min söndag kommer bestå av långpromenad i solen med en kompis, sedan lite städning och ska ikväll bjuda en annan kompis på middag och filmkväll. Kan bli mysigt.

Ska även ta tag i projektet rensa garderober men tror jag skjuter upp det till en mindre solig dag.

Imorgon är det måndag och då ska något stort hända, skriver mer om det när det väl är gjort. Är något nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0